Inspiration för ett lyckligt (arbets)liv

Började blogga om detta på myblogg.se men fick problem med den sidan och har tröttnat på att den ska fungera. Jag kommer att skriva om mitt arbete, om ledarskap, lägga in texter som inspirerar mig och kanske också debattera lite om skolans värld där jag ju arbetar. För tillfället är jag sjukskriven pga utmattningsdepression och kommer att blogga lite kring detta. Ett av de yrken där denna diagnos ställs ofta är just bland lärare men även inom andra sociala yrken och det är fram för allt kvinnor som drabbas. Jag har min egen teori kring detta men det får jag återkomma till.

Kommentera

